De bergen in

Gepubliceerd op 28 mei 2026 om 20:00

De zonsondergangen in de bergen zijn vaak mooi door de schaduwen van de bergen in de gekleurde hemel.

Vandaag zijn we samen de berg op gegaan. Ik om te vliegen, Rebecca om met Waldo te wandelen.

Mijn eerste startpoging mislukte door de forse en draaiende wind. Daarna ben ik wel goed weggestart op een beter moment. De startplek van vanmorgen (richting het westen) was een stuk kleiner en lastiger dan de startplek van gisteren (richting het noorden).

De volgende start verliep goed en ik heb 47 minuten kunnen vliegen. Het werd steeds turbulenter wat vermoeiend vliegen is, dus ik ben uit eigen beweging naar beneden gekomen.

Rebecca heeft mooi boven op de berg gewandeld met Waldo, die zelfs even in de sneeuw heeft kunnen spelen.

In de middag heb ik nog een vlucht kunnen maken. Wederom turbulent en wederom uit eigen beweging geland na 48 minuten. In totaal wel ruim anderhalf uur gevlogen vandaag. Een mooie ervaring en goede oefening in deze condities!

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.