Verder Oostenrijk in

Gepubliceerd op 25 mei 2026 om 21:15

Ook in Oostenrijk zijn de ochtendrondjes met Waldo niet verkeerd.

Waldo valt de laatste tijd weer flink uit elkaar, dus ook op vakantie moet er wat onderhoud gepleegd worden.

We zijn een stuk door Vorarlberg en Tirol naar het oosten gereden. Onderweg zitten langs de snelweg filialen van de bakker die ook op het vliegveld van Innsbruck zit. Even een lekker broodje en apfelstrudel halen dus.

Een deel van de route loopt hetzelfde als een van de naderingen van Innsbruck. Leuk om het ook vanaf de grond te zien.

De camping ligt net voorbij Innsbruck in het Inntal. De camping voelt fijn aan, rustig en mooi gelegen met vriendelijke eigenaren. Hier hebben we heerlijk genoten van de apfelstrudel. Even in de oven voor een knapperige korst. Waldo krijgt dan uiteraard ook wat lekkers.

Ook heel prettig met deze warmte: een zwembad om af te koelen.

Na het eten heb ik nog een half uurtje rondgefietst in de directe omgeving van de camping.

En ook nu zitten we nog heerlijk buiten in een aangename temperatuur.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.

Maak jouw eigen website met JouwWeb