De Duivelskloof

Gepubliceerd op 19 mei 2026 om 21:00

Vandaag hebben we bij de Teufelsschlucht (Duivelskloof) gelopen. Ik heb hier zelf al eens gewandeld, nu dus ook met Rebecca en Waldo. Het gebied ligt vlakbij de camping, we zijn er lopend heen gegaan. Het is een plateau waar op sommige plaatsen een stuk van het plateau is afgebroken waardoor je door diepe spleten loopt. De rest van de route gaat langs de hoge zijkanten van het plateau. Hieronder een aantal sfeerplaatjes.

De wandeling was een kleine 7 km met een hoogteverschil van 160 meter.

De middag is verder rustig doorgebracht met lezen, haken en een heerlijke douche.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.