Rotes Moor

Gepubliceerd op 4 juni 2026 om 20:15

Vanmorgen hebben we een stuk gewandeld in natuurgebied 'Rotes Moor' een paar km hier vandaan. Een mooie wandeling van 7,5 km met onderweg enkele fraaie uitzichten. De wandeling begon droog, aan het eind was het toch weer licht aan het regenen.

Vanmiddag bleef het regelmatig regenen. Om niet de hele middag in de camper te hangen zijn we toch nog even naar de Wasserkuppe gereden voor een bakkie met taart en wat souvenirs (gepeperde olie en een luxe 'thermiekpet').

Vanmiddag hebben we tijdens een droog uurtje nog even buiten kunnen zitten, maar helaas was het van korte duur. Nieuwe buien hebben ons weer naar binnen gedreven.

Koken in de camper is altijd een beetje stoeien met de beschikbare ruimte. Maar toch smaakte de macaroni weer heerlijk.

Het plan was om zaterdag thuis te komen. Maar morgen lijken in het westen van Duitsland de buien nog aan te houden. Grote kans dat we morgen dus in een keer door naar huis rijden. Dan is deze reis weer voorbij. We hebben geen spectaculaire nieuwe gebieden aangedaan, maar toch voelt het voor beide als een fijne en geslaagde vakantie.

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.